Populära inlägg

måndag 28 april 2014

2014-04-28 måndag

Jaha då har man varit på GYN då. Inget kul alls fick nu reda på att jag har eller går med framfall och har gjort det ganska så länge. Så nu är det bara två alternativ  att välja mellan då tredje var inte ens att tänka på . 1) att gå på tabletter 2) operation 3) eller att ha ring vilket inte var  eller är en bra grej. Då ja är så infektionskänslig så får ja ju inte ha en massa främmande saker i min kropp mm så den delen delen är helt ute slutet. Så det är medicinering eller operation kvar.
Jag tycker att ja fått tillräckligt med problem men tydligen inte nu ska detta börja bråka oxo ja säger bara fy fan vad kommer här näst tro. Och jag som inte har tid med detta. Då ja snart åker till Frankrike och ska röja då dom dragit in min pension ??? Och fråga mig inte varför för det vet jag inte .
Allt bara känns blä just nu i alla fall . Fast tur är ju att solen lyser så man får lite glädje trots allt i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar