Populära inlägg

söndag 6 april 2014

2014-04-06 Söndag

I fredags var ja hemma i Vegby och kolla till det då kommun och bygg killarna skulle komma dit. Dom ska gräva på gräsmattan och asfaltera en parkerings plats åt mig på min tomt sedan ska dom dra el ut dit så jag kan ha en varm bil på vintern.
Ramper och byte av vit varor mm ska oxo fixas innan ja kan komma in.
Det ska bli så skönt att få komma dit frisk luft skog på ena sidan och sjö på andra sidan. Det är som i himmel riket. Och det bästa av allt jag får ett kombinerat gäst och arbets år  rum .
Och Lalla kommer ut hon kan gå ut skälv och sola om hon så önskar .helt enkelt underbart.
Från det ena till det andra så fick ja ett börskurser av herr migrän på förmiddagen . Men efter att ha tagit medicin så lyckades ja av att stänga dörren före han börja att planera sina afffla bongo trummor. Phu. Fast lite tråkigt att han kom just i dag för jag hade velat åka till Mia som bor i Vegby . Men men det går ju fler tåg så att säga.
Min sömnlös het har börjat att ta tagi i mig i gen ligger och vrider o vänder på min läääääänge nu mer  vilket gör att efter kl 1300 så är jag helt slut och ser ut som en hundra åring :-( inget kul alls. Men jag hoppas att detta går över att det bara är en fas en ytterligare fas som jag ska i genom.

2 kommentarer: