Populära inlägg

onsdag 23 april 2014

2014-04-23 Torsdag

Var hos min älskade kurator i dag  hon ger mig så mycket verktyg så . Hon är en ide spruta för min del . Har gått hos henne sedan jag komm tillbaka till Sverige. Det känns så skönt.
Under denna tid har ja lyckats att baka lite bröd och bullar men oj vad ont jag har nu efter åt . Det värker i bena och jag är så trött så trött. Men det går ju inte upp mot att ha hembakat bröd i frysen och lite bullar och rulltårta . Som sagt allt ha ju sitt pris oavsett vad det än är så är priset man får betala efteråt. I bland med bara glädje då man känner att man fått gjort något . Eller man bara har ont och mår dåligt.
I morgon ska ja åka ut till Vegby och prata med det underbara paret som bor där nu . Så jag och Desiree har backat en tåskakaka kaka som vi ska ficka med i morgon tänkte vi.
Och snart är det ett besök till min alldeles egna lilla vampyr dags att mata henne i gen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar