Populära inlägg

fredag 18 april 2014

2014-04-18 lååååång fredag

Fan fan affla skit tårarna forsar ner på mina kinder vill inte jag bara vill inte. Detta får inte hända ändå så hände det i dag på eftermiddagen . Nu vill ja bara dööööööööö . En av mina tänder har en plomb och den har delat sig i två delar Enna sitter kvar men den andra har ramlat bort.
Jag som häller kör en transplantation. Av mina lungor i gen bara ja slipper tandläkaren förra året åkte ja in och ut på sjukan och en gång så var jag så svullen i ansiktet så det blev akutens tandläkare. Det var ett stort jätte problem när dom skulle dra ut tanden så fick ja ligga kvar i min sjukhus säng för jag var så rädd så rädd. Jag gör väll som vanligt väntar ett par månader och bara dricker så hoppas ja att det net blir någon infektion. Jag var rädd innan min transplantation men innan jag skulle få göra detta i Frankrike så blev ja tvungen att dra ut 4tänder och det var det värsta ja varit med om så jag vill inte göra detta i gen ja vägrar fult ut jag vill inte . Jag mår skit både psykiskt och fysiskt nu men ja antar att ja måste ända ner för att orka kravla mig upp i gen . Nu tycker ja väldigt synd om mig skälv .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar