Populära inlägg

lördag 19 april 2014

2014-04-19 Lördag

Mm natten har varit en pers ,katastroff. Vet att många säger att jag är löjlig och barnslig . Och hur ja kan säga att ja hällre gör en transplantation i gen. Men bara jag ser stol,verktyg dom använder så brister allt för mig detta går inte att beskriva eller förklara. Jag hade byggt upp ett förtroende med Åsa Hardler här i Borås så det gick ganska så bra vist så spydde ja ner henne varje gång men hon brydde sig inte och sedan var det bara ja o hon i rummet. Men tyvärr så spräckte Sjukhuset i sirener /Paris den lilla svaga länken ja hade lyckats att bygga upp. Den gick upp i rök.
I dag har jag haft diare och min mage är som en spärr balkong .
Men ja  har lyckats att skjuta tanken på annat håll i dag.
Åkte o hämta mat till Lalla och sedan fixa ja till 2 stora låder med råk paj som ja nu frusit in. Och i morgon blir det att väga och dela upp maten och lägga i påsar så för hoppnings vis så bör ja kunna sluta att tänka på min tand.
Och nu är jag så trött för dels så har jag ont i magen men oxo i änd tarmen då jag har sprut lackerat toan i dag . Och nu fryser ja som en gris :-)
Tanken har varit att ja skulle se sista delen av Harry Potter filmen men ja börjar bli så trött så ja vet inte om ja orkar att vara vaken så länge. Men hoppas i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar