Populära inlägg

måndag 14 april 2014

2014-04-14 måndag

Oj det är ett litet tag sedan i gen som jag skrivit här närmare bestämt sedan den 9 april.
Vad har hänt under denna tid mm jag har hafft feber i omgångar illa mående i gen känner mig ganska sliten. Men försöker för brinnande livet att hålla mig från både ambulans och sjukhus inläggning .
Då jag är så trött på att hälsa på dom vist är det bra att dom finns men ändå man blir trött av att ständigt gå i samma spår.

Jag har ju så mycket att se fram emot ju i dag är det en månad kvar tills ja ska ta flyget till FR för att dels hälsa på mina älskade vänner men oxo ta tagi myndigheterna där nere då dom i gen vägrar att sända mina papper. Ja blir så trött på dessa myndigheter dom har liksom ingen aning om vad dom gör.  Och det verkar som att det bara blir värre o värre för FR.
Och det andra är ju att jag har fått den äran att ta över ett rad hus av mycket trevliga människor som jag känner som mina vänner . Har nog aldrig stött på en sådan värme och kärlek som dom utstrålar. Ett underbart litet ställe där ja och Lalla kan odla lite grönsaker mm och ha det underbart med både skog och sjö i knutarna. Så jag packar för fullt å vill så gärna komma dit så fort som möjligt .
Då jag inte trivs här längre i min lägenhet den känns liten trång sockellådor tyvärr med en varm kuvös.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar