Populära inlägg

fredag 4 april 2014

2014-04-04 Fredag

Å i dag på för middagen var ja ute i Vegby . Dit jag ska flytta in i slutet av juni. Men å jag önskade att det va nu. Tänk att snart får ja gå ut på min gräsmatta /altan och ta min morgon kaffe och frulle. Vilket underbart liv ja kommer att få sjö luft med skog mina lungor och kropp kommer att dansa rumba hela dagarna. Och min lilla lalla får gå ut o in som hon vill och förhoppnings vis börjar äta bättre än vad hon gör i dags läget  ska väll erkänna att jag är lite orolig för Lalla oxo eftersom hon inte vill äta så har hon en tedens att bli väldigt kall och hon fiser och det luktar absolut inte mumma utan rutten ägg. Har nu lagt en värme filt på henne då ja tycker hon är för kall. Men ger ja henne ost smörgås så glupskare hon i sig den på noll tid . Ja hon har bara fått smakat för ja vill ju inte att hon slutar att äta sin mat.
Men i alla fall nu är jag helt slut och min värka är på topp men vad gör det vi är ju på väg till  sommaren . Och vi bara  kan le alla i värmen .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar