Populära inlägg

tisdag 1 april 2014

2014-04-01 Tisdag

Att det är första april det vet vi .men det jag skriver här är inte något april skämt alls utan verkligheten .
Det har gått några dagar sedan ja skrev i min blog. Men dels så har jag hafft stor främjat av min högst älskade syster Malin Gustafsson och min mor.
I går så var jag o min syster på ett seminarium  det handlade om adhd och Aspbergers en mycket givande och mycket matnyttigt för min del även för min syster.
Vi gick där i från med massor av bra information om hur man ska gå till väga och hur man ska hoppa över en hel del fäller. Ja det var kanon bra.
Mina gamla kunskaper kommer fram och fick dammas av och bytas ut  så det skulle passa in i dagens samhälle. Och vilken nytta man fick av detta. Hela denna dag har jag jobbat på alla fronter och lärt mig mycket mer och fick även damma av en hel del.
Nu ska det bli kanon kul fram över över för min del jag kan börja planera och på fredag sätter ja mina bygg arbetar på plats så dom har att göra nu i 1-2månader framöver för att fixa o dona i min nya lya. Alla papper på plats allt är god känt och klart och det känns så enormt skönt.
Snart kan jag få sitta på min egna altan och bara njuta av den underbara skogen som finns .
Det ser ljusare o ljusare ut och det gillar vi . Jag går framåt i gen vilket är kanon skönt  och framför skönt .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar