Populära inlägg

söndag 27 april 2014

2014-04-27 söndags morgon

God morgon . Jag har känt mig så där jätte bra ingen illa mående inga spy attacker på länge nu vilket är kanon.
Det enda som är det är att ja har så himla ont i alla mina ben dom värker som bara den. Använder min käpp mycket nu i gen :-( . Men hoppas att det släpper nu snart. Och det tror ja nog att det gör vi ha ju fått tillbaka fru sommaren :-) och bara det gör ju en glad.
Jag har mått så bra så ja till och med har bakat en massa fika bröd så som rimbobullar,jitterbuggare,rulltårter och hallon grottor så nu finns det lite i frysen i gen.
Vist får ja en massa kramper när ja  gör sådant här men lite måste man ju kämpa om man vill ha något gott i frysen.
Nu är det inte lång tid kvar tills ja tar flyget till Frankrike/ Dunkerque för att försöka reda ut varför  dom slutat att betala ut min sjuk pension så det ska bli intressant att se hur detta kommer att gå.
Om inget annat så vill ja ha papper på varför och hur dom tänkte där.
Nu är det snart dags att kliva upp och starta dagen med allt vad det innebär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar