Populära inlägg

onsdag 16 april 2014

2014-04-16 Onsdag

Det har nu börjat i gen dessa förbannade kramper i vader fötter tår och händer samt fingrar varje natt runt 0100 vaknar ja av att ja får gå snabbt ur sängen vilket inte är så himla som man tror . För har man kramp i bägge vaderna samt under fötterna o i tårna så vill man hälst bara skrika rakt ut av denna hämskt smärta . Ja har häller ont i bröst korgen än dessa kramper dom är olidliga. Dom startar kl 0100 sedan kommer och går dom med ungefär 2-3 timmars mellan rum inte kul alls.

Men i dag så fick ja något roligt att göra på eftermiddagen ja fick mina sticklingar så nu har jag satt ner dom i jorden . Det var häng pelargoner och silver häng. Om du vill se bilder på dem så finns dom på min Facebook sida då det inte gick att Coopers från FB till min iPad som ja skriver på nu :-( . Men så är det i bland tekniken fungerar inte alltid som man vill :-) men vad gör det ja kan lägga in bild i morgon  från min stora dator så kan ni se vilka fina sticklingar jag köpt.

Även om man i bland rör sig som en 99 åring så måste man ju få njuta av blommor som växer o gror hihi får bara hoppas att jag har lite gröna fingrar kvar sedan ja ca yngre :-) .

Men nu ska ja slå i gen mina blå tills mina ben väcker mig ha en skön natt alla .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar