Populära inlägg

fredag 2 maj 2014

2014-05-02 Fredag

Oj oj redan fredag denna veckan har gått med rasande fart . Kanske inte så konstigt att veckan har gått med rasande fart hihi vad har ja lyckats med denna veckan är 120 hallon grottor 120 bonkakor 120 jitterbuggare 18 st hålkakor med rårörda lingon 50 grova the kakor 200 ljusa the kakor och i morgon blir det 100 vanliga enkla bullar. Tror nog att detta bör räcka till skolavslutning och flytt fika man kan ju alltid hoppas i alla fall :-)
För nu måste ja sluta efter morgon dagen dels så har ja 2 fönster som ser ut som 2röda klossar och ja kan knappt gå på mina hälar.
Det andra är ju att två saker hänt mig är att 1 först fick ja reda på att ja hade fått framfall och detta måste fixas och dör har ja bara två alternativ tiv 1medecinering 2operation. Det andra är att ja var hos optikerna och fik där reda på att mitt värsta öga år väldigt dåligt jag ser knappt på det och det har blivit lite sämre på högra öga svaret blev du har kraftig grå starr på vänster och början på höger vad gör man åt detta jo opererar. Så vad som än är så måste ja göra op. Vilket käns si så där. För risken är stor att ja måste till Sahlgrenska för att fixa detta :-( .
Sedan ringde en sköterska från det bruna stråket/Sahlgrenska och tala om att tyvärr du måste höja prografen  så från 2*2 till 2,5*2,5 mm inte så kul för detta gör att jag blir så lätt till gråt.
Jag blir väldigt känslomässig av att ändra mina doser av prograf eller celcept .
Och om 12dagar tar ja flyget ner till Dunkerque dels för att jag rätt på mina papper som dom vägrar att sända och även i fråga sätta varför dom slutat att betala ut min pension. Men ja ska hinna  med att pussa o krama på lilla Jems oxo har ju följt han sedan han låg i mammans mage så det ska bli kuligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar