Populära inlägg

torsdag 8 maj 2014

2014-05-08 Torsdag

Go kväll.
Här händer mycket nu barnbarna slutar ju skolan snart och det är sista dagarna i Viskaforsskolan samt sista dagarna i Viskafors för dem
. Det ska bli skönt för dem att komma i från detta ställe som inte har eller är så vänligt för dem.
Skälv ska ja oxo snart flytta här i från vilket ja tycker ska bli underbart skönt. Skönt att komma i från denna by som tyvärr har spårat ur totalt mot när ja flytta hit .
Nästa vecka ska ja ta flyget till Paris för första gången sedan ja flytta där i från 2012-04-26. På ett sätt tycker ja det ska bli trevligt och få hälsa på mina underbara vänner i gen men oxo lite ledsamt . Det hände ganska mycket tråkiga saker innan jag kom i väg.
Men en sak önska ja att ja kunde hinna med det är att åka till Surene /Paris sjukhuset Fors dör jag fick mina lungor .hade varit kul att gå dit och se hur dom har det nu alla dom som jobba där. Men jag vill inte utsätta mig så mycket mer än vad ja måste under denna veckan.
Annars hur mår jag i gentligen.
Ja min diare den är min trogna följeslagare nu mer. Jag har även fått gå upp i intaget av prograf i gen :-( detta jojo intag av mer och mindre månad för månad gör nog inte saken bättre hällre.
Att jag sedan på detta gått grå starr som drar fram som ett jävla snabb tåg det går så fort så fort. Och på detta mitt framfall . Jag undrar verkligen hur mycket min kropp klarar av att ta emot . Undra när min kropp tar tagi i handbromsen och säger att nu är det nock . Vikorkar inte mer med dina medeciner mm. Undrar när detta kommer. Det blir många obesvarade frågor som ja inte kan få svar på.
Det enda jag vet nu är att ja är lika glad varje morgon ja vaknar och ser min älskade Lalla ligga i gemet mig o snarkar för då vet ja att ja är fortfarande i livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar