Populära inlägg

söndag 4 maj 2014

2014-05-04. Söndag

Nu är allt bak klart inför sommaren bröd vanliga bullar och fin bullar  bonkakor,hallonkakor,jitterbuggare, kan ev bli Bregott kakor  och arraks bollar oxo då mina älskade barn barn gärna vill ha detta oxo.
1) skolan avslutningen är klar bara att fixa tårta för den kan ja inte göra redan nu :-)
2) Linas sista flytt med städning
3) och min flytt
4) och lite under sommaren .
Så för hoppnings vis så lär det räka till allt detta:-)
I dag har ja ont i alla mina leder men det är smällar man får ta. Eftersom jag är så envis som ja är men samtidigt ganska bra för annars hade ja nog letar hela tiden.  Vist jag har så jjjjjjjjjj ont i mina ben ,mina armar och mina fötter värker och är blå röda pga av att hage går och står mycket när man bakar . Men samtidigt är det roligt att ha någon fika hemma och gott hembakad bröd så man vet vad som finns i.
Men som sagt det är ett ganska så bra pris man får betala för att man vill ha lite hemma. Men vad gör det.
I dag blir det att stöda flör under denna veckan som ja bakat så är det nu ett mjöl täcke i lägenheten så det är dags att ta hand om detta oxo .
Samtidigt så blir det nog lite att packa lite låder av det som ja inte använder mig så mycket av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar