Populära inlägg

lördag 31 maj 2014

2014-05-31 Lördag

Oj oj vad tiden äntligen flyger i väg tänk att i morgon är det bara2 veckor kvar för runt den 10 juni kan jag få en nyckel och den 15 de kan jag börja att flytta in och börja ordna upp där ute. Ååååå vad jag längtat efter detta ska bli så kul att få vävda ett nytt blad i min bok
Tänk en ny epok för min del. Och ett avslut från det jag  hade här.
Skönt för lalla att bara kunna gå ut o in som hon vill. Jag kan få tota i jorden kunna odla lite grönsaker och frukt mm.
Vist hinner nog inte få något gjort i år men jag kan på börja att göra i ordning inför nästa års odling.
Min mage och mina tarmar retar fortfarande gallfeber på mig som vanligt.
Ont som bara den runt bröstkorgen. Mina höfter klagar som bara den.
På måndag ska ja till ögon mot då min optiker hitta grå starr i mitt vänstra öga som tydligen var väldigt kraftigt utvecklat. Inte så kul men men jag har ju nu blivit så van vid negativa svar från sjukhus mm så det är ju inget nytt för min del.
Och vad jag förstått så går detta ganska fort att reparera som tur är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar