Populära inlägg

måndag 2 juni 2014

2014-06-02 måndag

I dag var ingen rolig dag. Var på ögon :-( på SÄS inget roligt alls ett negativt svar fick ja på ett av ögonen o ett halft negativt på Hö. :-( det gjorde mig fruktans värt ont av att få detta resultat ja fick i dag. I gentligen ville ja bara kasta in handduken direkt. Men så tänker man till lite o inser att det går ganska så fort till september ändå. Då jag får operera mig. Men man blir så ledsen o besviken på allt o alla.
Förstår inte hur högt pris ja måste betala för att leva. Det blir ju bara mer o mer bak slag för mig.
Undrar hur mycket en kropp orkar att ta emot så mycket negativa saker som min kropp fått göra
När säger kroppen i från för andra gången att den net vill längre??? Stort fråge tecken för min del.
Hur mycket negativa saker orkar en kropp att ta emot både psykiskt o fysiskt ????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar