Populära inlägg

torsdag 5 juni 2014

2014-06-05 Torsdag

Mm ONT ONT så här kaniner man sig som först Alfa 1 och där efter till transplantation och dagens .
Det är så här jag känner mig och det står jag för.
Just nu så har jag så fruktans värt ont men det finns ju orsaker till detta. Min älskade som har skadat sin höger hand så han behöver hjälp med städ o mat samt diskning. Klart att mor hjälper till.
Trots att ja nu mer är halv blind och ser en hel Arsenal av gråa flaggor som dansar framför mitt vänster öga. Kan ju säga att blir man inte idiot eller knas av detta spel som nu har håller på framför mitt vänstra öga så är det konstigt. Då det håller på även om ja blundar . Jag har blivit mer trött och min migrän gör sig fort på mind att han har absolut inte flyttat från mitt huvud . Utan det är bara att acceptera att den j----- finns där trots att ja inte vill.trots allt negativt som händer runt mig nu så händer det ju mycket kuligt oxo. Nästa vecka får ja äntligen nyckeln och kan börja mitt nya liv .min nya epok trots att jag ser mindre o mindre .
Men det ska bli så kul o spännande att se hur min nya bok kommer att se ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar