Populära inlägg

måndag 23 juni 2014

2014-06-23 måndag

Japp då har man varit i Ulricehamns återvinnings station med Mia och tömt en hel del . Jag stor städa mitt förråd och Mia gjorde lika dant Åsa slängde lite hon oxo.
Men nu känns det skönt att fått ut allt från förrådet och sopat golvet mm.
Så nu är det gott om plats luftigt och härligt.
Jag gillar när jag kan gå in utan att riva ner saker om kring mig.
Tvättmaskinen fungerar nu här så nu har jag tvättat 1 maskin och en till är på G .
Det käns jätte skönt. Men nu är jag helt slut så snart blir det att borsta tänderna och sedan krypa ner i sängen.
Då i morgon måste jag starta vid senast kl 06:20 här i från Vegby och köra till Källebergsgatan 24 b .
Då kommer det en kille som ska plocka ner min durchkamin.
Det känns so om jag skulle ha typ 2 kg grus i ögonen. Så det är lika bra att gå till kojs för kärran. Ska med oxo då Emelie kommer och möter upp där i morgon .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar