Populära inlägg

fredag 20 juni 2014

2014-06-20 Fredag/Midsommarafton

Först vill jag säga till er alla med eller utan syrgas en riktig god midsommar med mycket mys och mat.
I dag har jag kört ett LAS bara .men det var akvariet så det stal en massa utrymme i bilen, men nu är dom på plats och jag slipper tänka på dom för nu är dom under samma tak som jag och Mme Lalla.
Jag har packat upp och fått upp lite gardiner,hyllor och sorterad i kläd garderobben i dag oxo. Det känns så skönt även om det värker som om jävulen har satt sina klor i mig.
Och mina fingrar krampar som bara den. Men jag vet vad all denna värk och kramp kommer i från all grov städning,plocka i och ur kartonger det gör kroppen väldigt ont.
Men det finns ju ett slut på detta för den sista juni så lämnar jag in mina nycklar till viskaforshem för gott.
Både ja och Lalla triva jätte bra har fått så fin kontakt med två av mina granar här på gården som bor i samma radhus länga som jag Mia, och Åsa
I dag fick jag midsommar kaffe hos Åsa  det var välbehövligt med ens vila då.
Vi hann och prata mycket ,on politik,sjukdomar för o nackdelar med SE och utlandet mm. Mycket givande samtal
Men nu är gamlingen trötter och mina nu mer klump fötter verket som bara den så det ärades att starta cd skivan med delfin musik .
Mycket bra avslappnings metod. Natti natti vi höres o störes . Kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar