Populära inlägg

onsdag 11 juni 2014

2014-06-12 Onsdag

I dag har det hänt mycket här. På förmiddagen var jag med mina vuxna barn och sa ett farväl till deras farmor Ingrid som hade somnat in. Det var en fin minnes stund. Och det kändes jätte fint att få att få ta ett sista farväl av henne.
Nu tycker ni nog att detta är jätte konstigt eller töntig. Men för mig är det inte det för trots att vi har varit skilda i så många år så ville jag ta ett farväl av henne, för utan henne så hade ja inte träffat deras far och då hade jag inte får Joakim och Emelie. Och dom har get mig så mycket glädje till sammans med sin stora syster Lina. Utan dessa tre underbara barn hade ja inte varit den jag är i dag. Så för mig är det en naturlig sak att säga ett sista farväl.

Tänk att i morgon så är det äntligen skol avslutning här i viskafors. Och Mona underbara barnbarn Desiree och Jasmine får äntligen sluta denna skola som inte har varit bra för dem. Jag hoppas och tror på att allt vänder i sommar då dom ska börja den nya skolan till hösten.
Och att dom tar sina 45 min varje dag från måndag till fredag och tränar på sina sommar ledord.

Och jag har nu bara fram till söndagen sedan kan ja på Alvar vända mitt blad i min nya epok /bok.
Jag hoppas med den att det är slut med att åka ambulans mm. Samt att min ögon operation kommer att gå bra. Lika så gäller mitt framfall jag fått. Men en glädje med all denna bröte ja samlat på mig så är nu äntligen mitt immun försvar stabiliserat så nu tar jag bara 20 ml per vecka. (Det är hizentra konstgjord immunförsvar). Min diabetes börjar att bli bättre sakta men säkert så jag hoppas att den stabiliserar sig oxo lika fint.  Jag äter ju extra avstötnings medeciner och även där hoppas ja nu att mina små fransoser lugnat ner sig och vill stanna hos mig .

Annars rullar det på här jag packar och packar o packar lite till. Men i morgon blir det tårta och skolavslutning och det ser jag fram emot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar