Populära inlägg

torsdag 26 juni 2014

2014-06-26 Torsdag

Mm i dag var jag på GYN för att då prova ut en ring att ha pga av mitt framfall som jag har. Men jisses i min lilla låda aldrig trodde ja att det skulle göra så affla ont. Det blev opera på GYN mottagningen på lasarettet i dag. Under sin tid som ring sköterska som dom nu så vackert heter så hade dom aldrig varit med om en som är så känslig som jag var. Dom fick vackert lov plocka ut den i gen för jag kunde inte ha ring.
Det får bli en op i stället för detta fungera inte på mig . Det var värre än att föda barn ju. Jag har fött tre utan bedövning men detta tog priset fy attans alldrig mer. Så jag blödde jisses nej tack alldrig mer.
Hela dagen blev förstörd för mig och jag som hade tänkt att fortsätta här hemma , men tyvärr så eran det av mig för jag blev helt slut efter detta. Tur var att jag åtminstånde fick bilen ren inuti efter all körning fram och tillbaka :-) alltid något.
Och i morgon blir det att Tura i väg till viskafors närhälsan för att ta det stora blodprovet som jag ska ta 2gånger per år. Anhalts tar jag ju 1 gång i månaden. Så det blir även urin då oxo.
Därefter blir det att åka hem och fortsätta att packa upp ur kartonger så det blir lite mer friare att gå här. Men redan nu så ser man vem som bor här ja jo förutom vissa tapeter som måste bytasdå det absolut inte passar in med mina gammal möbler :-) mer för ungdom än för mig.
Och på lördag kommer sista lasten hit och då får ha min efterlängtade säng det ska bli skönt art få den så slipper ja dessa eviga kramper jag får varje natt. Och förhoppnings vis får jag då socka en hel natt i sträck för det skulle ja behöva känner jag. Snart kan jag oxo lägga ut kort på mitt nya hem. Det ska bli kul att kunna göra detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar