Populära inlägg

måndag 30 juni 2014

2014-06-30 Måndag

Sista dagen med lägenheten i Viskafors. 199-12-15 flytta jag, emelie  till Källebergsgatan och under dessa åren har det hänt mycket både gott och ont, jag har under dessa år först ett taxi rån ,jag blev rånad under pistol hot ( visserligen en atrapp men det visste ja inte då ) alla mina barn tog studenten där, sedan  blev jag mormor till två underbara töser tvillingar . Och därefter så starta jaen lastbils firma i Loong Plage Frankrike. Körde i Europa 40 ton . Och till sist så blev jag sjuk diagnos ALFA1 (ensymbrist) giftstruma och fick alla biverkningar man kan få efter en transplantation , men det vet ni ju redan ni som följt mig under dessa år, trots alla motgångar jag har haft i kit liv så har jag alltid stått med bägge fossingar på jorden inget har ändrat mig mer än när jag var och vände i dörren till döden , det har gett mig ett annat seende på livet, och jag fick reda på vilka som var mina Sanna vänner och vilka som verkligen brydde sig då jag låg på döds bredden 2019 när jag klev in i den månaden så viste jag till 100% att jag kommer inte att få uppleva 1a advent utan då är jag redan död . Krasst att skriva så men sanningen är bäst även om den gör så jävla ont så är sanningen bäst, jag har varit död även under läkarna dom trodde ja hade givit upp hopprtt. Då jag försvann på op bordet, men nu ska jag sova för jag är så trött så trött. God natt alla kära människorna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar