Populära inlägg

söndag 6 juli 2014

2014-07-06 Söndag

Oj oj hör har det hänt massor. Och tyvärr så blir ju min blogg lite lidande i bland.
Men från den 1/7 så är jag officiellt Vegby bo och jag storm trivs verkligen. Mia har och gör jätte mycket för att jag ska känna mig välkommen hit och så har vi Åsa som oxo bor i samma radhus länga. Hon har gjort ett enormt arbete med den stora rabatten på framsidan. Det blev så fint en riktigt skönhet att titta på nu. Så ett stort tack till Åsa min älskade granne. Och så har vi Mia som visar mig runt här i Vegby och Ulrisehamns vilka affärer och fik .
Så jag storm trivs dom är så snälla här så..

I dag har jag äntligen fått träffa min älskade Delicia som bor i Hässleholm  jag och Emelie for dit i dag bara över dagen men det var så skoj att äntligen få träffa henne i Life  hon har get så så mycket av sig till både mig och Emelie under en lång och den mest kritiska perjorden under mitt liv och mina barns livs.
Jag /vi är så tacksamma att ha fått den äran att lära känna dig o din familj tack.

Nu är det sista natten som Emelie sover hör hon har varit här ett par dagar ,ja jo hon har jobbat men ändå kul att hon vill komma hit ut ändå. Har varit jätte roligt att ha dig här.

Nu är jag trötter och funderar skarp på att inom kort stänga mina ögon lockoch sova det har varit en mycket händelserik dag i dag. Kram på er alla

1 kommentar:

  1. Underbart att träffa er och skönt att gamle gungstolen fått ny ägare sköt om dig finaste Anna-Carin och tack för att du finns <3

    SvaraRadera