Populära inlägg

tisdag 29 juli 2014

2014-07-29 Tisdag

Jisses vad trött jag är . I dag har jag varit chaufför och kört till Kungsbacka för att hämta en bil åt goda vänner.
Skulle ha gjort en hel del i dag tänkte ja mig men ja orkade bara inte.
Mina ben och fötter dom värker och är kanon svulna. Men som sagt jag är väl medveten om detta problem jag har men man vill ju gärna ställa upp . Och man vill gärna dona o fixa lite här hemma oxo.
Annars är det bara bra jag trivs som bara den jag är så trött på kvällarna att jag orkar knappt skriva något inte ens på FB hihi .
Men samtidigt är ju det skönt oxo för sitter ja ju inte ner på min rumpa och gör inget ting utan jag träna som jag ska. Jag rör på kroppen ganska mycket i olika citationer vilket ja måste annars blir ja väldigt stel o det är ju inte bra varken för min diabetes eller hjärta.
Vissa dagar blir det mer än andra men det är ju som det är. Men nu snart ska ja slå i gen mina blå och invänta John blund för ja känner att ja är i stort behov av han NU. Natti natti syns o hörs snart. Ja just det på söndag ska det bli kul för då kommer det en tjej som heter Lena och har ljusparty här och är det någon som känner för att komma så hör gärna av er innan Fredag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar