Populära inlägg

måndag 7 juli 2014

2014-07-08 Måndag

I dag har det varit en jobbig dag eller inte beror lite på hur man ser på det föstås
I morses så vinka ja av Desiree och Jasmine då dom skulle på kollo. Jag hoppas värkligen dom glömmer allt här hemma nu" så dom kan utnyttja vistelsen på kollot. För det är och dom har så roligt om man bara bjuder till.
Men ledarna verkar helt ok . Så jag tror nog att det ska gå och att dom har jätte roligt.

 Mm nu i kväll så har mina fötter eller rättare sagt mina fot sulor dom värker nu så jag blir snart hysterisk för det är det värsta ja vet när mina fotsulorna krampar eller att mina tår står åt alla håll.
Det gör så fruktansvärt ont så. Men jag hoppas jag får slappna av så pass mycket så jag hinner att somna innan nästa kramper kommer.
Nä nu blir det natti natti och vi ses snart kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar