Populära inlägg

torsdag 10 juli 2014

2014-07-10 Torsdag

Tänk att i dag var det 33 år sedan  jag fick mitt första barn. En  tänkas liten lin tott som igentligen skulle ha fått namnet Liv för jag tycker så mycket om det namnet. Men det blev en liten Lina i stället. Tänk vad tiden springer i väg tyckte inte det var så länge sedan hon sprang på gräsmattan hemma hos min mor och far på Lostigen hihi tiden bara rusar i väg.
Och här på Karl Johans Väg händer det en hel del kan jag berätta. Nu är mitt förråds rum nästan klart allt är upp byggt som jag vill ha det. Hihi när jag skulle börja att tömma alla mina verktygs flyttkartonger haha ja då var det krig i dem hihi spik ,skruv,mutter, mejslar ja allt låg huller om buller så jag har att göra sedan. Sortera upp allt i respektive låda hihi men det kan ja ta en regnig dag till. Nu är det Mias min grannes förråd som ska ha sig en omgång. Jag fick en massa hyllor över så då tyckte ja att hon skulle få ordning på sitt förråd oxo hihi.
Annars ja det har väll inte hänt så mycket inomhus som det borde ha gjort hihi men som sagt jag tar det piano nu när jag inte behöver stressa och sedan har jag ett sovrum som jag väntar på ska bli ledigt . Så det är ju ingen fara.
I dag visade Mia oss mig och Lalla hur vis gå ner till sjön och sedan bort till affären. Så nu är både jag och lalla helt slut.
Så nu har vi gått o lagt oss för det blir ju en dag i morgon oxo ju hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar