Populära inlägg

tisdag 15 juli 2014

2014-07-15 Tisdag

Får man må så här underbart . Även om jag nu har mina krämpor . Min tarm och mage som bråkar i ett. Och att jag är helt slut så mår ja psykiskt bra.
Efter min flytt från källebergsgatan till KarlJohansVäg så har ja nu äntligen funnit en inro ro i kroppen. Trots att det har funnits och finns massor kvar att göra här. Så har jag äntligen funnit en inre ro i min gamla utslitna kropp och hjärna.
I bland får ja nästan nypa mig i armen för att förstå att ja inte drömmer. Jag bor nu mer här detta är mitt hem. Med grannar .med regn och blåst så har jag äntligen funnit ro. Ingen kan rubba min lugn som jag hittat.
Oavsett bråk eller inte så har jag nu byggt upp ett lugn och harmoniskt hem för mig och Lalla och min låne son Gibson.
Det ska bli kul och höra vad mina
Läskade barnbarn Desiree och Jasmine tycker om mitt nya hem nu när alla möbler är här och jag fått satt min prägel på detta hem. Även om jag nu har Linas saker här så är det ett lung.
Och snart är dom ju klara med sin övervåning så då kan hennes möbler komma på sin rätta plats oxo och jag får upp en extra gäst säng.
Både Lalla och jag vi storm trivs även Gibson tycker detta är ok för nu när vi kommer till Vegbys största rondel ( fins fins) så börjar han att gamla om att nu är vi snart hemma :-) dom lär sig fort de små.
Jag är så nöjd med mitt liv trots dessa krämpor som jag har för när jag tittar mig om kring så är dom bara en piss i Mississippi  dom är ju ingenting mot vad jag bor nu.
Har en bra hyresvärd, kommunen är lyhörd kan  inte bli bättre. Jag är nöjd och det kan ingen rubba på nu mer för här ute har jag hämtat krafter som jag inte haft på många år vilket känns skönt att jag fått till baka detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar