Populära inlägg

fredag 25 juli 2014

2014-07-25 Fredag

Hej i gen i dag blev jag jätte glad och varm. Min FB vänn Delicia har fått sålt sitt hus och fått tag på en fin lägenhet. Och nu kan hon vända blad i sin livsbok. En ny epok för henne och hennes familj.
Tänk vad lite som gör att man blir så glad av detta lilla även när det inte gäller en skälv. Undrens tid är inte för bi .
Fru sol strålar med all sin glans över Sverige och vi har redan nu fått en massa dagar med underbart fint väder. Härligt för alla som har semester och alla elever som har sommarlov . Att se alla härligt sommar bruna och veta att de flesta har blivit det här i Sverige det gör en glad och nöjd.
Vist allt som jag planerat har gått mycket långsamt fram pga av värmen men oxo av att jag bröt en tå nu i veckan .men det är sådant som händer inget att hänga upp sig på alls. För det går ju över så småningom . Men jag fick målat alla mina hörn på pall kragarna så nu i morgon bitti ska jag slipa bort all papper och sedan linolja dem så att jag förhoppnings vis kan måla dem på kvällen i samma färg som kåken här kommer nog att bli fint.
I dag har det även varit lite tung andats . Vet men liksom luften har inte varit riktigt okej men det kan ju bero på att jag är så varm av mig så svetten bara dryper ner.
Men jag älskar värmen ändå för då slipper ja alla dessa kläder på kläder lager som man har vintertid.
Men nu tar snart denna fredag slut och på söndag kommer Emelie och Pihilp och hämtar hem sin lilla gris . Han har då varit här i 2 veckor medans dom varit på semester . Natti natti  på er alla där ute i värden.ja just det ja en annan rolig sak nu har min hemtelefonen kommit i gång i gen jej det känns kanon bra. Hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar