Populära inlägg

torsdag 17 juli 2014

2014-07-17 Torsdag

Oj oj i dag är jag jätte trötter, det värker i benen så ja blir nog mer gråhårig än vad jag är i dag. Men åt andra sidan så gör det inget för grått är snyggt när det kommer naturligt i håret. Det talar ju om att man börjar bli till åren. Och man lär sig att ta vara på tillvaron och stunderna mer.
Man har lärt sig vilka som är ens vänner och vilka som är ens familj och det är skönt att få reda ut sådant synd bara att det måste till döds sjukdomar för att man ska vakna upp och inse hur illa det är ställt med så kallade friska människor
I dag har jag varit på sjukan och tittat runt och samtidigt hemta hem hiztamin då mina ja har har i kylen som ja inte får använda pga av värmen. .men som sagt nu är ja så trötter att ja orkar nog inte mer i dag utan behöver sova ut o vila inför morgon dagen. Kram kram på er

3 kommentarer:

  1. Undra hur trötta vi kommer att vara imorron ;)

    SvaraRadera
  2. Och ett snabb besök av mig som kom å låna din symarskin.

    SvaraRadera