Populära inlägg

tisdag 22 juli 2014

2014-07-21 Tisdag

Att man får må så oförskämt bra som jag gör nu och har gjort i ett par veckor tillbaka. Fast o andra sidan så är jag faktiskt värd dena ljuva hem som jag nu skapar.
Jag är starkare än någonsin och jag vet nu vart jag är på väg med min nya kropp som jag sakta men säkert lär känna .
Äntligen kan även jag få känna glädje och att min styrka bara växer.
Det är nu ett par månader sedan som jag höll på med att åka ut och in. Och då var ja på  väg att kasta in handduken för ja kände att min kropp sakta men säkert börja att gynna bort den orkade liksom inte med dessa krämpor och neagarafall fall till diare som jag hade. Och att jag blev så många gånger borta i mitt medvetande.
Men nu har ja repat mig och rest mig upp starkare än någonsin tack vare mina älskade barn lina,Joakim och Emelie o hennes man Philip/ mor Lisen far  Roger min älskade syster Malin . Och alla mina underbara gamla som nya vänner som har stöttat mig under denna prövotid som min kropp har bjudit mig på.
Nu har jag äntligen fått ett nytt blad i min livs bok och jag kan starta på nytt  med diabetes ,infektionskänslig benskörhet och min trasiga tarm .
Men att få vända detta blad är helt underbart jag önskade att många av mina nyfunna vänner genom alfa1 fick uppleva det jag har fått uppleva. Tyvärr så fick många inte denna chansen jag fick
Och mycket är ju att ja fick byta miljö tack vare Mia som viste om detta underbara radhus som nu är mitt under lån tills ja tröttnar.
Men aldrig mer får någon trampa på mig eller bestämma utan nu är det jag och ja håller mig på min sida jag gör det ja vill ja pratar med de ja vill ja umgås med de jag vill.
Inga mer nertryckt den delen är borta nu. För JAG är JAG och ingen annan.
Ett stort tack till min älskade okända fransos som nu lever vidare i min kropp och hjälper mig att andas. Kram på dig där du är .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar