Populära inlägg

tisdag 27 maj 2014

2014-05-27 tisdag

Oj oj det händer massor nu.
Snart snart runt den 14-15/6 då kan ja börja att köra ut låder o saker till Vegby oawo ska bli underbart att få komma ut dit. Tänk att bara kunna släppa ut Lalla i trädgården.
Gå o påta i mina land. Fixa till inomhus göra min tatch på det hela Gud vad härligt.
Kunna möblera och dona o fixa i gäst/arbetsrum kunna gå ut på altan o sätta sig i hammocken  o vila med en kopp kaffe mm ljuvligt underbart skönt.
Det ska bli en ren fröjd att få börja på en ny sida i mitt liv i min bok.
Kanske kanske finner ja sedan ro att skriva ner min färd som jag gjort sedan år 2002 december och hur jag känt mig .hur ja blivit behandlad. Hur det har varit att vara på ett Franskt sjukhus o göra en transplantation.
Skulle va kul om jag kunde ta tagi o fixa detta och göra en berättelse om min resa genom livet från att vara levande och sprudlande glad till att leva som en zombi mer eller mindre död innan ja fick 2nya lungor.
Min flytt från FR till SE efteråt det är en intressant resa ja gjort under dessa år.
Men först måste ja flytta allt och komma till mitt nya ställe sedan till hösten kan jag nog börja att skriva hoppas jag i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar