Populära inlägg

måndag 30 januari 2012

2012-1-30 MÅNDAG

Hej på er alla. Jag har nu varit hos j-c hem sedan jag kom från Forch. Jag kan med handen på hjärtat säga att jag absolut inte mår bra. Jag har fortfarande värk runt bysten och runt hela mig. Det som känns kymigast är att min tunga och insidan av min mun har nu sovit sedan i går. Det känns så tomt på något sätt. Jag kan inte förklara det är svårt att sätta ett ord på sådant som man inte kan förklara. Jag som mådde så bra efter transplantationen. allt för bara så bra jag kunde gå ,äta, kissa och göra allt sett där som i vanliga fall tar tid. Och så var jag ju hemma efter 1 månad efter transplantationen. Tyvärr så fick det inte fortsätta på den bra vägen jag starta att gå på. Jag sa många gånger att jag kände mig snuvad på konfekten men jag skulle nog ha varit tyst. För detta vill jag inte ha mer. Men jag tror oxo det kan vara att ja har hem längtan till SV som allt känns så tungt. Vist så har jag Lalla men jag saknar mina vänner syster barn och barnbarn som jag inte sett på snart 3 år .

1 kommentar:

  1. Skickar lite Kärlek & Ljus till dig och hoppas och ber att du mår bra snart och hoppas att du kommer hem till sverige snart så att Sahlgrenska kan ta hand om dig <3

    SvaraRadera