Populära inlägg

onsdag 18 januari 2012

2012-01-18 ONSDAG

Ja då var man här  i gen trots att JC är en stövel så vill jag gärna ställa upp för han trots allt för han tar alltid Lalla när jag ska till Paris.

Han har åkt på rygg skott och det är ordentligt så han kan inte laga mat eller något .

Så jag ansåg att det är min tur att ställa upp på han sagt och gjort i dag på morgonen så tog jag och Lalla och packa bilen ordentligt och åkte till Dunkerque för att stanna där. För Lalla ska i alla fall till han på mondag då jag ska till Paris i gen på 3-4 dagar

Även om jag skälv mår skit dåligt med illa mående och stans bakhuvudvärk så kan jag ju laga mat och fixa lite ja jo allt går i ultrarapid men till slut så blir det mat till han i alla fall.

jag kommer nog aldrig hur den här härvan med mitt onda och huvudverk värkar det som.
Men jag tror nog att det beror på min egegen oro på att det ska krongla så jag inte kan flytta hem i aprill vilket jag värkligen längtar efter så himmla mycket och bra det gör ju att det värker i bröst korgen på mig .

Jag vill oxo säga ett strot grattis till min mor som nygligen gjort en ganska så omfattande rygg operation och klarat av den med bravu, trots värk och illamående hon tål inte narkos så bra , men hon är i alla fall på bättrings vägen och får komma hem så jag säger välkommen hem.

1 kommentar: