Populära inlägg

torsdag 12 januari 2012

2012-01-12 TORSDAG

Ja det var ett tag sedan sedan sisst närmare bestämt den 8-1 skrev jag sist.
Och då skrev jag att jag hade fått en ny påse med sodium på 10000 ml så det skulle ta ytterligare 24 timare inann jag kunde få åka hem .
Men på mondagen bestämde dom sig för att jag kunde åka hem trots allt så jag kom hem runt 20,00 på kvällen och då åkte jag till lägenheten i Dunkerque för Lalla var där.
Och eftersom den var tom så bestämde jag mig för att sovva där eftersom jag ändå skulle till Dunkerque dagen efter för att fota vinies hus som nu är så pass klart att dom ska  flytta in till helgen.
jag har haft ganska så mycket att göra dessa dagar så därför har jag in te hunnit med att uppdatera så mycket.
I alla fall så är hela min medecin lista ändrad då jag var medecin förgiftad p.g.a.att jag hade fått för mycket medeciner av varje sort så nu äter jag bara hälften av varje vilket känns ganska så skönt.
Men dom har inget gjort åt min diabetes som är rena rama katastrof men men det får väll vänta tills jag kommer hem till SV och bara hoppas på att min njure och lever kalara denna press som den nu har.
Men annars mår jag ganska så bra fast det börjar att göra mer och mer ont runt bröst korgen nu än vad det gjort inann det kann vara det att den börjar att vakna förut har den sovit hela minn bröst korg men nu  känner jag värken hur det stretar och drar och jag kan väll säga attt det är ingen mysig känsla i alla fall.
Nästa besök till Foch är nu den 23-24-25 / januarie  ska jag vara där för olika prov tagningar mm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar