Populära inlägg

fredag 20 januari 2012

2012-01-20 FREDAG

Som sagt fredag i dag. Å jag kan väll säga att jag mår inte så bra mår fruktansvärt illa och har ett tryck som heter duga i bröst korgen.
Men jag klagar inte min mor har det värre hon gjorde en ganska så omfattande rygg operation för 1 vecka sedan och henne har dom redan sent hem . hon kan inte äta eller tvätta sig skälv vilket jag tycker att sådan bör man ju kunna klara av iannan man ska åka hem men nop SV slänger ut en så snabbt det bara går. Så nu  sitter hon där med stans värk och har svårt att gå ännu mm så jag ska nog inte klagag för det är ju dock  snart 4 månader sedan den 25 blir det det. Så jag ska nog vara tyst .
Fast det gör ont i alla fall.
Och i går så tog jag mitt dropp så natten bestod i att 7 gånger springa på toan för att kissa då jag jag tog det så sent så fick jag skylla mig skälv.
Så nu är jag trötter så det det förslår.

Men jag har i alla fall kunnat sitta på golvet och klicket tränat Lalla som är så duktig nu att hon fatar biso (puss) på handen , sitt och så hi five. hon har redan lärt sig tass. och ligg hon är värkligen lätt lärd och hon är hel lycklig när jag tar fram den lilla påsen occh kilcken hon vet exakt vad som komer attt hända.

På måndag så åker jag till Paris på 3 dagar i gen vilket jag inte ser fram emot men men som sagt jag har ju vanan inne att bita i det sura äpplet nu för tiden så jag fortsätter väll med detta ett par månader till.
för att sedan sakta men säkert  dra mig över till shalgrenska i GBG och lägga in mig där vilket jag faktiskt ser fram emot.

Åtminstånde har jag tre som ka komma besöka mig ofta Linda H Maria M och Malin L så jag blir ju inte ensam och framförallt jag kan i fråga sätta vad som görs med mig .

1 kommentar:

  1. Kram till dig <3<3 Sahlgrenska underbar sjukhus med fantastiskt personal de var så duktiga med min älskade Lars

    SvaraRadera