Populära inlägg

torsdag 5 januari 2012

2012-01-05 TORSDAG

Ja det har nu  gått ett tag sedan jag skrev på min blogg .
Men samfattnings vis så har julen och nyår varit bra trotts allt fast jag saknade min underbara barnbarn som jag så högt önskade att de kunde vara här hos mig.
Men omständigheterna gjorde så att detta inte gick att genom föra ända ut tyvärr.
Men den 27 /12 2011 så fick jag äntligen åka till Paris för att hämta minn lilla Lalla som nu har tagit sin frihet att hoppa upp i sängen när jag inte ser på mm . Men så fort jag kommer till sverige så ska det ut ur henne för där vill jag inte ha henne .
Lite svårt att göra något nu  när jag ligger vpå 2 madrasser som står på golvet och sängen är i allrumet haha men men med lite tränings å ska detta nog gå över oxo tånårs revolt kallas det vist för haha.

Sedan ettt par dagar tillbaka har jag hafft diarée och yrsell och illamående . Illamåendet är på väg till baka men yrsel och diréen är kvar men det är ju inte så konstigt eftersom jag inte kan äta så mycket och mitt blod socker liger upp och ner totalt där är det rena rama kaoset men dom ser inget alvarligt på detta här nere  mm.
Så jag försöker att hänga i ändå gå små korta rundor med Lalla under dagarna  men jag blir väldigt fort trött och det fatttar man ju då man inte får i sig så mycket mer än the och mors skorpor.
Fast i dag försökte jag mig på spenat på typ crem frech och 2 ägg  än så länge har jag fått behålla detta men jag tog bara the och skorpor tilll kvällen för jag vågade inte mer .
Får ta tagi det där med sockret lite senare när allt lugnat ner sig.
Jag trodde jag hade maginfluensa men jag börjar att tvivla tror att det är en reaktion av någon ab alla dessa medeciner som jag äter eller injektiserar kan vara en bi efekt av något slag . vem vet.
men så länge jagg inte har feber så är det tysdligen ingen fara alls enligth dom på Forch .
Så jag jag tuitar på som vanligt eller så gott jag kann i  alla fall

1 kommentar: