Populära inlägg

söndag 8 januari 2012

2012-01-08 SÖNDAG fortfarande

Japp det är fortfarande söndag fast jag ändrat datum nu är det rätt datum i alla fall.
Okej lite uppdatering av dagen.
Ny läkare som inte kände mig eller sett mig förut hon är på 4nord samma avd fast på andra sidan. I alla fall så var hon grymt duktig på engelska . Hon berättade för mig varför dom tog bort programmen helt det var som så att jag hade alldeles förryckte program i mitt mitt blod där av mina gamla händer som skakade son en gammal 90 åring jag kunde inte hålla i gafflen utan att maten ramla av innan ja han till mun enligt henne. Sedan vart jag tvungen att bli fast i 24 timmar i gen för den förra sodiumet gav mig inte till rikligt med salt så nu är jag fast i gen i 24 Tim så hem gång i morgon NEJ.
Så det blir att ringa Anna min tränare och be henne ringa till sjuksköterskan o av boka tiden på tisdag för blod prov så hon får komma på onsdag nästa vecka eller tisdag. Annars har det inte hänt mer än att ja nu ikväll har tagit 2'5gr program i stället för 5 som jag hade före. Hoppas jag får ordinarie doktor i morgon så jag får lite mer kött på bena om vad som kommer att hända och hur jag ska göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar