Populära inlägg

tisdag 24 januari 2012

2012 TISDAG

Jag är trött och ledsen. Jag längtar hem. Jag vill inte vara här på foch sjukhus längre. Kommunikationen är bedrövlig sköterskerna och läkarna pratar inte med varandra. Dom går över huvudet på varandra och patienten har bara att nicka som en jävla Nicke docka. Man får inte i fråga sätta något eller göra. Något jag är så trött på att vara en fin flicka och säga ja tack amen till allt utan vilja det. Jag vill hem även om det suger att vara på sjukhus i Sverige så är jag hemma och mina barn,barnbarn och vänner min familj kan komma o hälsa på. Här är jag bara en i statistiken om att transplantationen har gått bra utan så mycket. Komplikationer. Så i dag blev det en stor gråta dag nu på förmiddagen min. Längtan är så stark så just nu så vet ja inte om jag orkar vänta till mars/april för att kunna få komma hem till SV. Men på något sätt ska väll detta gå oxo jag har ju lärt mig att bita i det sura äpplet ganska så ofta fast gudarna ska veta att jag är jävligt trött på detta äpplet. Jag Bill ha något godare än detta som jag nu har fått i över 3 år

1 kommentar: