Populära inlägg

måndag 16 januari 2012

2012-01-16 MONDAG

Jag blir så himlöa trött på mitt bröst korg den gör inget annat än att bara värker eller små molar hela tiden.
I helgen har jag ju mott skit helt enkelt och efter att ha funderat ordentligt så har jag nog kommit fram till varför jag mår som jag mår varje torsdag och fredag morgon då det alltid börjar.
Jag tar ju mitt extra cortison under 2 timar på 80 ml så det är nog inte konstigt att jag mårt skit.
Men det värtsa är min fot svett som kommer och går jag har alldrig haft detta förut men efter transplatationen så fick jag ju både diabetes och en rejäl fot svett.
Jag kan inte ens ha sockar på mig för då dryper dom av svett jag hoppas värkligen att SV Salgrenska kan hjälpa mig med detta problem för det är skämmigt värre . Tur är ju att jag är i FR och där tar man inte av sig sina skor när man besöker någon i hemet utan man behåller sina skor på.
Jag har nu inte haft sockar på föötterna sedan jag gjorde transplantationen den 25 sept så jag är ingen stor konsument på sockar längre förr så använde jag alltid sockar för jag var då frusen men inte nu.
Problemet är att ett sådant problem tar inte FR sjukvård på alvar utan dom behandlar bara det sjuka mm. men nu är det ju inte så långt kvar tills jag kan få komma hem om allt stämer med mina prov svar .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar