Populära inlägg

måndag 23 januari 2012

2012-01-23 MONDAG

Jag blir snart tokig på Foch kommunikation kan vara bra att förstå hur man gör detta.Så nu sitter jag här och har både ättit frukost och middag för ingen har sagt att jag inte får äta utan att jag skulle bara plocka bort 2av medicinerna. Att det ska vara så himla svårt att säga du får inget äta vilket betyder att jag inte ens får ta mitt insulin men jag ska ta mina tabletter på fastande mage. Stackars min mage säger jag den mår absolut inte bra alls av denna behandling starka tabletter och utan mat och det värsta av allt dom säger att jag kan ta mitt insulin om jag vill för det gör inget om jag inte äter! Som sagt nu längtarjag till sahlgrenska sjukhus så jag kan få någon ordning på allt det här . Vist är jag tacksam för min transplantation det är inte det men resten mediciner, insulin mat intaget mm det ger dom inget för här nere. Så det ska bli underbart skönt att få komma under special vård när det gäller diabetesen. Och jag tror nog att jag kan få bättre hjälp med att gå ner i vikt för jag känner mig äcklig som väger 84kg. Så ja mitt självförtroende är ju inte på topp kan jag inte påstå utan det ligger i botten totalt. Jag vill ner till mina 55-60kg jag hade förut. För nu är jag trött på att se ut som en Michelin gumma och inte kunna ha ordentliga kläder. Harry Pottervar är du när jag behöver dig som mäst det är ju bara 2 saker jag önskar mig komma hem till Sverige och gå ner i vikt. Dels så jag kan få vara bland mina vänner jag mår bättre då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar