Populära inlägg

söndag 8 januari 2012

2012-01-07 SÖNDAG Sjukhuset Foch

Jag kom ju hit i går då det visade sig att jag låg sky högt i mitt blod socker samt att jag inte hadde någon salter i min krop. Och tydligen var jag även ut torkad sitter nu med sodium ochglykos sedan i går som är kopplad till min portacart.
Natten har väll varit si så där jag somna runt 24 tiden vakna av att ja moste på toan vid 0400 och sedan kom dom in för att ta syre mätning samt trycket och nu vid 0700 så kom dom för att ta blod prov i gen.
Program har jag nu inte ättit sedan i fredags det enda som jag gjort är att kissa i burk och bajsat i burk inget mer dom har inte kollatcsockert under hela natten.
Dom förlitar sig enbart på blod prov från ven inte från finger toppen.
Jag får väll se vad som kommer att hända i dag antar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar