Populära inlägg

fredag 6 januari 2012

2012-01-06 FREDAG en jävla kväll

SHIT SHIT HÄLVETS GÄVLA SHIT SÄGER JAG FFFFAN ATT MAN ALLDRIG SKA FÅ VARA GLAD.
Foch ringde nu i kväll  och ändra om mina planer totalt moste åka till Paris i morgon för dom har helt plötasligt kommit underfurm med att jag är utan salt och sockret ligger sky högt.
Förra gången jag var där så talade jag om att jag inte måde så bra hadde lite konstiga känsla att jag ville ha salt salt men eftersom dom har sagt nej till salt till mig så har jag inte tagit detta vilket jag ongrar totalt.
och sockert har varit så här sky högt sedan ett par månader men ingen bryr sig föräns nu helt plötsligt nu ska man minsan bry sig kl 19,30 på en fredags kväll  ja då ska jag helt plötsligt läggas inn på stubinen.
Nu är så trötter på dessa jävla doktorer som inte kan lysna på vad jag säger och har sagt jag vet och känner min kropp bättre än vad dom gör .
Ja så nu  läggs man in i gen på detta sjukhus fan opm dom kan lysna i stället för att sitta på sina jävla höga hästar och tro aTT DOM KAN OCH VET ALLT DOM VET BARA OM DET SJUKA INTE OM MIN KROPP HUR DEN FUNGERAR OCH VAD DEN GÖR.
men men det är väl som vanligt anna-carin får böja sig som vanligt och göra SOM ALLA  ANDRA SÄGER ATT FÅ HA ETT EGET LIV DÄR JAG KAN FÅ VARA JAG EXISTERAR TYDLIGEN INTE UTAN ALLA KAN BARA KÖRA ÖVER ELLER DUMPA AV SKIT MEN ATT LYSNA NEJ OCH ATT FIXA NEJ DET GÅR INTE.
så jag vet inte hur länge jag blir där borta jag kommer att ha med mig minn telefon och min lilla  dator  men jag ringer inte till Sverige för det blir för dyrt för mig. jag har skyp så kan vi tjata där över .
jag ska nopg se till att jag kommer hem ganska så om gående men nu  fann får dom lysna på mig och inte bara nicka swom nicke docker utan LYSNA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar