Populära inlägg

torsdag 2 februari 2012

2012-02-02 TORSDAG

Det är nu 7 veckor och 3 dagar kvar tills jag fyller 6 månader.
Och jag hoppas och tror och ber att jag får vara så bra som möjligt på alla sätt för då kan jag sedan åka hem till sverige. Så i så fall kan jag åka hem om 9 veckor har redan kollat stena line och en biljett där skulle kosta 2500 kr enkel resa med Lalla för hon var ju hos vetrinären i går så då får hon res in till Sverigew efter 21 dagar: Så efter den 22 feburarie så är hon välkommen till Sverige för då har det gått 21 dagar. >Tänk vad detta underlättar när nu jordbruiksvärket ändra sina införsel av hus djur jag säger bara ett stort grattis till dom och till oss alla andra som har hus djur som vi gärna vill att dom ska få följa med på semestern utan att bli ruenerad iannan resan phu vad skönt.
Så nu har lilla Lalla alla pappren plus pass så nu väntar vi på dagens datum för både Lalla och mig för att få inträda till Sverige.

Tänkte visa lite hur mina injektioner ser ut som jag tar 1 gång i veckan här nere för när jag kommer till Sverige så får jag åka till sjukhuset och ta dom om jag behöver ta detta förstårs det vet vi ju inte föräns jag kommer till SV.
 

  
 Så här vaker ser jag ut under dessa 2 timar som jag är kopplad till detta hysteriska cortisonet som dom bara älskar här nere. Vilket jag tycker är ganska så konstigt för dom är ju en mode land med mycket tränder och mode och allt är smått smått.
men mne om jag nu har tur så slipper jag detta när jag kommer hem till sverige hihi det är bara att hålla tummen.
Men en sak vet jag att Apprill blir en stressig månad för jag vill åka och hälsa på min älskade syster med familj hälsa på min mor o far . samt mina vänner och nya bekanta det blir ett flängandes och franandes och så vill ju shalgrenska ha mig inlagd oxo hehe det blöir tajt om tiden så under april och maj så önskar jag att dygnet blir på 48 timar så ja hinner med allt oxo.  heh vill ju till brasseriet och äta plankstek . borås kebbab och äta borås special. sjukhsu pizzan och äta osole mio file med beasnäs och sedan vill jag till korva koket och äta en halv boråsare med aromat och lingonsylt m koke korv. Jag vill oxo till Liseberg och vandra och äta deras goa lisebergs glass.
och jag vill till  chappis och gå där specielt under mc träffen det skulle vara vara toppen dels att få äta deras special kebab och spanska voflor med glass till frukost mumma vad gött.
Som sagt jag behöver massor av tid den dagen jag kommer hem för det är så mycket mycket jag vill göra och få gjort så o ni bara viste.
Jag sitter här och plnaerar och planerar vad jag ska börja med. Men tyvärr är det inte så lätt för jag önskade jag kunde börja med allt på en gång hehe.
Men känner jag mina barn rätt så blir det att dom drar i handbromsen så det skriker om det och Em komer att beslaga taga bilen så jag moste reod göra för varje km jag ska köra hihi för honn vill inte att jag jag stressar runt hihi menn men jag kan nog säkert lura henne oxo.
Men tänk vad myckett jag hhar attt ta i gen under alla dessa år som jag varit bunden till händer och fötter . Så jag ska nog få upp min kondition så pass att jjag ska hinna och orka fara runt lite grann i alla fall eller ja ganska mycket .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar