Populära inlägg

söndag 19 februari 2012

2012-02-19 Tråkiga söndag

Ja ha då är det 2 dagar sedan jag lämna av min kära vän Maria M på flygetplatsen i Belgien . Men det känns som att det skulle vara längre åå vad jag saknar hennes skratt och prat.
Det var helt underbart att ha Maria här i en hel vecka.

Så nu hoppas jag att det går fort fort tills jag kan ringa till min son o dotter hämta mig NU.


Fast först ska jag till Foch den 22 feburarie och då ska jag fråga hur dom tror att det blir och när jag kan få åka hem till SV.

pPHU sitter sedan 1 time till baka med mitt cortison dropp så nu är det baraq 1 time kvar fast det känns som om jag har suttit hela dagen . och fy fabian vad ont det gör i dag. 2 av sticken gör jätte ont nu och det ser ut som om jag har världens krock kuddar på magen ajaj säger ja . någon som vill byta med mig jag byter gärna ut dessa 4 nålar som jag nu tar varje vecka på söndagarna (tog dem förut på torsdagar ) men ändra till söndag för söndag är ändå tråkig .

Det som jag tycker ska bli skönt är att hema i SV så slipper jag all denna cortison och där med mina humörsvängningar jag gråtter så himla lätt så det är skrämmande .

Jag kan sitta och titta på ex reklam och börja att gråta .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar