Populära inlägg

fredag 17 februari 2012

2012-02-17 FREDAG

Alla säger fredags mys men jag säger fredags bhu bhu.
I dag körde jag min älskade vän Maria till belogien till flyget. Hon skulle resa hem till SV hon har då varit exakt 1 v hos mig här nere.

 Och jag vill samtidig´t TACKA ett stort tack till Mikael som lånade ut sin tant till mig under en hel vecka.

Jag behövde henne verkligen här nere för att få lite ljusare på min tillvaro här. Minn hemlängtan är nu så pass stor att det gör ont i bröstet varje dag och jag har ner räkning.

Det enda som skrämmer mig är att om något händer med mina lungor så får jag inte åka hem. Men jag håller tumen och Lalla håller ttassen om att vi får åka hem så jag kan fortsätta min behandling på sahlgrenska i GBG och att jag får vara med mina barn barnbarn och nära kära samt alla mina vänner på hemma plan i gen i min egen lilla lya i Viskafors.

Tänk  vad mycket jag hqar att ta i gen ja jagg vet jag har skrivit detta förut men det tåls att skriva i gen. Och alla mina nya goa vänner som poppa upp under min transplantation er ska jag bara träffa så är det bara för ni hqar gjort ett jätte jobb med att stötta mina barn under den svåraste tiden när i9ngen viste något och jagg var hög som ett hus på knark.

Men som sagt nu  har jag läm,nat Maria och hon är hemma i sin lägenhet med sin Mikael i GBG och jag sitter här nere i FR och det är tyst till och med lilla Lalla går runt o letar efter henne :)

Men snart får jag träffa henne i gen om c:a 1,5 månader så om allt är ok med minna lungor så bär det av hemmåt till SV .

1 kommentar:

  1. Vad det skall bli skönt för dig när du kommer hem ha en go helg fina du och söta Lalla <3

    SvaraRadera