Populära inlägg

onsdag 31 augusti 2011

2011/08/31 5 dagen pa Diabetes avd2

Ja ha da har man varit har sedan fredags ef altsa i 5 dagar;
Och i modags fick jag mitt 97 de antitrypsin och mina gamlingar finns fort farande kvar bade fru illa maende och herr ont; Men aven ders slakt kommer pa besok; Som tur ar det inte sa ofta som slakten kommer for da ar jag helt sang liggandes och bara spyr galla och samtidigt sa ringer det floder med tarar for det gor sa affla ont o kroppen sa jag blir tokig; och da kan jag ju inte ens ha klader eller tacke pa mig skinnet ar illrott pa mig;
Men som tur ar hander det mycket sallan men jag har ju bade herr och fru pa besok varje mandag dom starliksom i rumet for att bara vanta pa mig for att inta min kropp sa fort jag rullar ut fran rumet eller i mitten av antitrypsin droppet sa kommer dom smygandes och blir storre o storre.
Som tur ar sa ar ju kroppens fungtioner som, sa att du kan lara dig att minska sjalv och sjuta dom at sidan dock alldrig ta bort dom helt vilket jag inerligt skulle onska men men man kan inte fa allt;
Jag ar ju alla fall lycklig lottad vad jag kan lasa om hemma i sverige har far jag antitrypsin eller alfalastaine( eller hur det nu stavas hehe) och nu ligger jag pa diabets avd  sud har i Dunkerque for att forlora vikt vilket ar tydligen jatte svart for min del jag ater mindre o mindre dock ej mindre an  calorier som jag moste ha for att over leva jag gymnastiserar med gummiband , jag gar pa ga band jag cycklar pa en tranings cyckel men inget hander ;
Sa i dag sa DR Hock att om vi inte lyckas fa ner dig i vikt sa far dom ta dig anda i Foch da ska jag personligen aka till dom sa dom fattar att du kan inte ga ner for din kropp reagerar inte alls ; Och detta beror pa mina medeciner och sedan att jag blev eller min kropp blev tvingad att ga upp i vikt sa nu vill den absolut inte ga ner i gen ;
Men det lkans ju betryggande att veta att efter transplantationen sa kan jag gor alla gymnastik cvykla ute mm och da kan jag ga ner i vikt for da har jag mer syre an vad jag har nu;
men Det sitter i mig att nu ar jag tjock och det ar nagot som jag alltid har hattat att vara da jag som barn och ungdom blev mycket retat for att jag var mullig; Aven som barn sa gjorde jag sporter jag red jag simma jag var med i scojterna kyrkan , sa jag var ute mycket men min kropp villre vall inte slappa taget om baby hullet antar jag; Men jag fick lida for det, jag har ju alltifd varit lite annerlunda an andra; det bnlev forst efter att jag fott mina   under bara barn  toser o  pojk som jag kunde forma min krop och sedan dess sa vagde jag mellan-54-59 kg vilket jag tyckte var helt ok for min del ;
I vilket fall som halst sa ar jag nu har och jag kampar som dom kampar med mig ;
Mer kan vi inget gora

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar