Populära inlägg

torsdag 18 augusti 2011

18/08/2011 Forsta dagen pa gym

gaaaa vad ont jag har i mina stakar ben muskler hihi haha trodde inte jag hadde nagra kvar men ak vad jag bedrog mig dar. det kans att jag har vad muskler kan jag lova hihi:
I dag har det varit ganskia sa jobigt men anda roligt pa sitt satt. Jag var pa anding och musqkel traning i dag jag har nog alldrig skratat sa mycket som jag gjort i eftermidags/ Tjejen som ledde denna grup hon tyckte det sag haftigt ut oxo med alla mpina konstiga farger ett tag vart jag bla runt mun for sedan byta till rod farg och lika dant pa fingrar och tar det sag ganska haftigt ut for hon hadde speglar runt hela rumet sa man sag vad man gjorde och det var kul for nu fick aven se hur jag andrade farg i ansiktetet runt mun och orron snibbarna haha det sag for harligt ut med all denna konstiga blandningen av farg/
Men jag mosteerkanna att det var fruktans vart jobbigt men gud sa kuligt ochy givet vis mina syndrom till att snubbla in mig i sladar mm sa det blev ganska manga plat fall hehe: sa jag bla marken och helt slut i kropp och skal men valdigt nojd anda med dagen /
Men det( ska kannas att man varit och tranat aven om man ar sjuk men med syrgasen pa 6-7 l sa gick det bra vi startade lite tamt med 4 l da fick jag konstiga farger hihi sedan gick vi upp och da blev jag rod;
Men det absolut basta ar att jag kanner mig valdigt nojd och  beloten och det ar vall det som man ska rakna tycker jag
Sa nu ar jag val forkant min sang for att sedan i morgon biti aka bort till gymet i gen hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar