Populära inlägg

onsdag 17 augusti 2011

17/08/2011 Da har man forstat att man ar ensam i gen har i Dunkerque

Mandagen var ju en ledig dag har nere sa da kunde jag inte ga till sjukan for att fa mitt antitrypsin;
Men jag var dar i gar det gick ganska sa bra var dar runt 0830/ Ja jo jag var valdigt sen jag brukar vara dar vid 00745 sa ja jag var sen men sadant hander aven den basta;
Jag komm inte dar i fran forens runt 13.30 sa da passa jag pa att ta lite lunch for pa sa satt sa slapp jag ju laga till nagot hemma.  Men det skulle jag i gentligen inte ha gjort for i gar sa kom ju inte bara fru illa maende och her ont men jag bryr mig inte sa mycket om dom jag vet att dom ar dar i bland spokar dom runt varre an andra dagar men dom finns alltid pa plats .
Men min lilla mage fick sig en ordentlig chock i gen det var spenat med vitloks klyfter i som hadde kokas i hop och ja antingen ar det jag som ar trang synt nar det galler mat eller ja vad vet jag ;
Men att blanda spenat med vitlok ligger ganska sa langt fran mina iderée tycker vall inte att dom 2 passar bara i hop alls moste jag saga. Men men smqken qr som baken den delad som tur ar;
I vilket fall som halst sa passar det inte min mage men jag alskar spenat sa jag jag at upp all spenat fast det var en kostig smak: Men efter det sa har jag fatt massor av gaser i magen och den pratar sa hogt att till och och med folk van,der sig om och fraga vad jag ville hihihi ;
Sa i gar vart det att sitta framfor datan och titta pa film som jag fatt av Lina for jag vagade helt enkelt inte ga ut alls ; Men at andra sidan sa ar jag ganska sa slut efter dessa 3 veckor som Lina varit har : Men jag MOSTE PAPEKA att jag har haft jatte kul varje dag och det var valdigt ledsamt att lamna henne pa flyg platsen.
ja dagens vikt 89.2 kg
saturation 94 och da har jag 4 L syrgas
hjart slag 110
feber 37.8
normal feber for mig ar 35.8 da kanner jag mig som bast

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar