Populära inlägg

söndag 21 augusti 2011

22/01/2011 allt lungt och stilla

Har ar allt lungt nu inte mycket som hander med an det gamla vanliga i morgon bestar det av att ev hamta hem fru illamaende och her ont men om jag kan slipa att dra hem dom 2 sa ar glad men tyvarr till 99% sa foljer dom men antingen ganska sa hart eller lite mjukt och bara da och da som dom lyckas att ta sig upp eller satta spratt pa mina stakars ben;
Jag har hafft ett under bart vader i dag fast vi inte haft nagon sol sa har det blast valdigt vartma vindar sa i dag std jag inne hela formidagen och strok tvatt eller ja satt gjorde jag for jag orkar ju inte sta sa lange som en hel formidag hehe,
Men det gar aldeles utmarkt att sitta ner och strycka och vika tvatt och givet vis en bra filmp oxo sa gar det som en dans;
eftermidagen gick vi ut jag och jc och rullisen vi var ute til klockan 1900 sa det var jatte skont att jag kunde fa komma ut
sa nu har jag attit ungskokt fisk i vitt vin fisken har antingen Alain eller Jean-Claude dragit upp;
men nu kanner jag mig matt och belaten. sa nu snart ar det kudden horrisontel lage for min del for som sagt det ar ju mondag och mer behover jag nig inte skriva for jag tror nog helt sakert att ni tycker att jag ar ganska sa tjatig om mina helt hysterikska mondagar;
sa jag sager bara natti natti och sov gatt alla sa hores vi snart i gen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar