Populära inlägg

lördag 20 augusti 2011

20/08/2011 nagra dagar senare

jo tack jag vet jag ar slo just nu min lust till att skriva vill inte riktigt inbefinna sig mm:
Orsaken till den ar nog att jag dels saknar mina barn sa enormt mycket men sedan jag jag akt pa en forkylning som sitter pa ena sidan av lungan ; Och jag ar fruktans vart trotter nu for tiden men det ar vall inte sa konstigt i alla fall;
mandag far jag mitt antitrypsin
tisdagar ledigt men ska trana hemma
onsdagar 0900-1200 gymnastick
torsdag 1400-1700 gymnastick
fredagar 0900-1200 gymna stik kl1400-1800 kommer staderskan hit
sa det ar val inte sakonstigt att jag kanner mig lite sliten trots allt och sedan kommer jag ju inte ut sa som jag gjorde nar Lina var har;
men jag lovar jag ska battra mig men nu snart sa hagrar min kudde enormt mycket sa jag ser for tillfalet 3 tangbord och det ar inte kuligt alls hihi sa jag sager bara god natt Sverige och alla ni som har Alfa 1 jag tanker pa er dar hemma i SV ska ni veta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar