Populära inlägg

onsdag 2 juni 2010

Oförstånd och oförlåtliga vänner

Att man kan med att lämnar en lägenhet i det skicket; ciggqret fimpqr i köket är för mig dålig stil. Balkongen såg ut som en svin stia med blommjord över allt; inte damusagt eller gjort rent efter sig i toalet rumet: smutsigt i köket; det var det inte innan har nu hafft en städre i lägenheten efter att jag lånat ut lägenheten till en vän som jag trodde kunde hålla bättre rent; Alldrig har jag behovt be om hjälp till att städa lägenheten efter att någon lånat den; dom har själva stadat efter sig och gjort rent; inte lämnat ciggaret fimapar mm; jag har inte tagit betalt för något utan bara bet om att det ska skötas man denna gång sa gick det inte alls, Jag har stått för elen och betalt hyran själv mot att man skött lägenheten, på grund av vissa omständigheter mot denna person har jag inte begärt något och kommer häller alldrig att göra det, men där med är denna person struken ur mit liv och i min umgänge; Att missköta sig så totalt är för mig ofart bart, Jag har alldrig hafft problem med någon av mina vänner som lånar min lägenhet som en äver nattning eller bara några timmar dom har alltid gjort rätt fär sig tagit bort efter sig alldrig lämnat smuts kläder efter sig eller hängt använda beho i hallen, Doö har oxå alltid hört av sig när doö är där och när dom har åkt så jag vet vad som händer. Denna person har inte gjiort något av det varken hört av sig eller talat om för mig att man lämnat i från sig nyckeln, Att man som vuxen människa kan bet sig så svinit så elakt kan jag inte förstå, Att man hjälper varandra i nöd cituationer tycker jag är giviet vill absolut inte tala om varför jag stälde upp för denna person men känner att jag vill skriva av mig, Att jag blivit behandlad på detta sätt gör det svårare för andra att få låna saker av mig när någon inte sköter sig utan länar det o städat och svinit trasigt och apsolut inte hör av sig alls, Detta är defenetift ingen vänn alls utan en soö bara rider på en annans bekostnad, Detta är absolut ingen vänn för min del utan en en före detta vänn soö utnyja min vännskap till fullo och inte lysnade på min änskan oö hur detta skul gå till väga öed att få låna min lägenhet,
Jag utryckte ganska så ordentligt att man får ej byta ut gardiner eller ta med möbler och att det ska vara tyst efter kl 2200 vardagar inget av detta gjort jag är så besviken på att man kan med att utnyttja sina vänner på det sätt är fär mig så pass osanoligt och oförstående, Har alldrig haft problem med att man lånar min lägenhet ett par timmar eller en helg det är alltid rent och snygt har heller alldig behövt ta dit en städare utan alla har skött sig ,Jag hoppas värkligen att om denna person får tag på en annan lägenhet att personnen sköter sig bättre där än vad den gjorde hos mig,min vilja att hjälpa och att ställa upp för andra har ju absolut inte blivit bättre efter detta det kan jag absolut inte på stå, och jag har fått en smäll under bältet käns det som, Jag är snäll och oötänksam öot doö soö hjälper mig och ger mig glädje men mot dom som stjäl min vänskap och förstär vännskapen är inget för mig alls doö kan jag med gått samvete se i genom, för mig så finns dom inte längre i min krets i alla fall,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar